Grattis Björn


Imorgon fyller min jobbarkompis Björn år. Jag hade bara en timme på mig att göra något eftersom jag var "tvungen" att titta på Leila bakar och för en gångs skull så blev jag faktiskt väldigt nöjd. 

Jag har liftat från ett kort som
Tussan  gjort, jag tyckte det såg så enkelt ut men ändå så tjusigt.

Papper från MF (Melissa Frances), pojken från Hänglar&Stänglar, stor och liten Retro blomma, Björn skrivet på en die från Quickutz., "snirkeln" vet jag inte vart den kommer ifrån (ev. Revolution då den var ganska stor) fick stansa upp förra helgen och nu ser jag ett stort behov att ha den förstås...typiskt.  

Kram V


Kommentarer
Postat av: Naomi

Ett kort helt i min smak!!!!

Postat av: Naomi

Tack för alla gulliga kommentarer i min blogg förresten! Kommer sakna dig massor med!!!

2008-08-07 @ 23:22:25
URL: http://www.ninnipysslar.blogspot.com
Postat av: mia

Aja baja inte shoppa swirlar ..inte utan mig i alla fall;)

Nej du jag har bara att vänta snällt till syfestivalen då jag kanske får handla, annars går jag nog inte ens dit tror jag.



Stor kram och tack för att du är en sådan goding, så rar. Kram Mia

2008-08-09 @ 09:31:55
URL: http://www.mia-miao.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback