Grattis världens bästa Ankie


Ja det här skulle ha postats igår men eftersom jag inte kunde komma in på bloggen och skapa nytt inlägg så får det bli idag istället. Grattis världens bästa
Ankie på din födelsedag. Var över en snabbis igår och fikade lite, mums för goda hemagjorda bullar.

Här kommer kortet jag gjorde dagen till ära.



Flickan är från Magnolia, pappret vet ej vart det kommer ifrån, blommor Reprint, Alfabet Diesel, jag har haft rub ons på och sedan glazat = skitsnyggt =)



Kram V

Kommentarer
Postat av: AnkieG

Jättefint kort som jag blev jätteglad över även om min ålder skreks ut över nejden hihi..

För att inte tala om de fina presenterna jag fick, tack vännen.



Kram

Postat av: Veronica

Ähh vad är ålder egentligen? En siffra som man bryr sig om när man är 15 år....hahaaaaa tror du är förbi det stadiet =)



Förresten känner jag ingen ungdomligare 39 åring än du.



Kram V

2008-08-03 @ 21:36:26
URL: http://verro.blogg.se/
Postat av: AnkieG

Du är för go !!

Tur man är hemma med alla sina roliga saker nu när det är sådant här uschligt väder..

Imorgon åker vi till Saltå kvarn medans det utförs hushållsnära tjänster här sen ska jag bara vara i mitt rum och leka !!



Kramis

2008-08-03 @ 21:38:05
URL: http://ankieg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback