Pyssel


Ja i helgen var det pyssel med Ankie i några timmar. Det var supernajs som vanligt.
Jag var ganska duktig faktiskt och fick en hel del gjort. Dels så gjorde jag om min stämpelförvaring, jag stämplade och laminerade A5 ark (finns att köpa på på Lidl för 50 kr) för att lättare kunna hantera stämplarna. Det tog nästan hela dagen men det var det värt, nu ska jag bara hitta/göra en låda som de kan stå i.

Sedan hann jag dekorera en låda som min syster ska få när hon fyller år så den kan jag inte visa än.

Sedan gjorde jag en liten låda för att förvara färdigmålade motiv i, Insåg snabbt att den blev lite liten eftersom jag har en hel del målat men det gör inget den blev så söt så jag får väl ta förvara de allra sötaste motiven där. Pappret är present från älsklingen, köpt på Skapa Hobby för länge sedan, jag har varit jättesnål att använda dem då jag tycker de är "för fina", men nu när jag ser hur fint det blev så ska jag fortsätta att använda dem. 
Ville ha den i väldigt "glada" färger och jag tror jag lyckades.

Kram V








Kommentarer
Postat av: AnkieG

Lådan blev ju supersnygg, måste kanske oxå göra något liknande - jag förvarar ju mitt uppstämplat i en plastficka...



Tack för ikväll, supertrevligt som vanligt och jag är nöjd med tillbehören till skåpet.



Kramis

Postat av: Naomi

URSNYGG låda!!!

2008-08-14 @ 09:45:23
URL: http://www.ninnipysslar.blogspot.com
Postat av: Veronica

Thanks girls =)



Kram V

2008-08-15 @ 06:46:55
URL: http://verro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback