Kortlåda


Förra helgen började jag och
Ankie att göra ett varitt kortställ, igår kväll fick jag ändan ur och gjorde min med hjälp av en mall från tussan Jag har inte dekorerat ännu men jag är så nöjd med det fina pappret så det blir nog inte så mycket ändå. Det tog lite tid men det var bara kul, gällde dock att hålla tungan rätt i mun när jag gjorde hålen.

Hålen gjorde jag med min Crop A Dile, med den kan man göra hål i väldigt tjock kartong så den kom verkligen till användning. Den är ju lite sne här och där men det tycker jag är helt ok med tanke på att det var första gången jag gav mig på ett sånt här stort projekt..

Pappret kommer från Heidi Grace Design och det fyndade jag för 3.50 hos scrapbox häromdagen.

Här kommer "underverket" =)












Kommentarer
Postat av: AnkieG

Det blev ju jättebra med band, varför behöver man en bia??

Imorgon ska vi göra utflykten till Örebro och jag vill pyssla...



Kramis

Postat av: kela

men va du bakar å står i ;-) Är det till träffen kanske ;-) haha...



jättefint kortställ ochså! Jag måste få se mallen sen :-D



kram kram kela

2008-07-21 @ 23:14:51
URL: http://www.kelascrappar.blogspot.com/
Postat av: Veronica

Ska försöka komma ihåg att ta med mallen på lördag. En del av baket ligger i frysen och det hade jag inte ens tänkt på att jag behövde fika tills på lördag men det är såklart att vi ska ha nåt gott att äta =)



Kram V

2008-07-22 @ 05:46:54
URL: http://verro.blogg.se/
Postat av: kela

haha...du behöver inte ta med ditt hembakta om du inte vill ;-) Jag bara skojade :-D FAst jag erkänner ju att jag är ett kakmoster och man blir sugen när man er din bak :-D



kram kram

2008-07-22 @ 11:53:10
URL: http://www.kelascrappar.blogspot.com/
Postat av: leia

blev ju riktigt snyggt....men jag bör nog hålla mig ifrån att påbörja nya projekt.....måste ta tag i alla halvklara saker först:)



kram maja

Postat av: Naomi

Wow!!klappar händerna Jättesnyggt! Ska kika in hos Tussan jag med tror jag!

2008-07-23 @ 09:29:01
URL: http://www.ninnipysslar.blogspot.com
Postat av: mia

JAAAAAAAAAAAAAA ta med malen, vill göra en sån at ha kort i till Mackes jobb.



Jag kommer på lördag som du kanske förstod, fast jag vill inte ha någon kärleksmums, Kela får dem. en kanelbulle kan smita ner - 29 kg idag.



Jag visar tom gärna en dag om du vill lära dig göra ett fågelbad i betong hemma hos mig...

kram M

2008-07-24 @ 08:45:39
URL: http://www.mia-miao.blogspot.com
Postat av: Emmy

åh, vilken snygg, älskar pappret :)

hoppas semestern varit bra, jag har haft det underbart :)

Har skaffat mig en egen blogg ... väldigt oplanerat, men du inspirerade mig :) zhagah.blogg.se (alla namn är ju upptagna!! :D)



Ha en fortsatt härlig sommar

Kramar/ Emmy

2008-07-24 @ 08:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback