Helgen är över


Men jisses vad skönt det har varit att vara ledig ett par dagar, känns inte så tokigt att gå till jobbet imorgon faktiskt.       


Jag har varit så flitig här hemma så det är inte klokt, jag började igår kväll och jag fortsatte idag. Jag har sytt (*läs* strykt upp med fållfix, jag erkänner jag kan inte sy men stryka är jag en jäkel på) alla gardiner i lägenheten, städat undan och möblerat om litegranna, tagit bort flyttkartonger och lite andra saker som skulle till förrådet, städat och försökt plocka upp/undan i mitt pysselrum, hur flitig somhelst och det känns så skönt. Pysselrummet såg ut som sju svåra år men nu äntligen börjar det bli ordning. Skönt då kan jag kanske börja skapa igen, jag får ingen ro i kroppen att sitta och skapa i kaos det måste vara städat och allt ska vara på sin plats. Det är inte färdigt ännu men ni får snart se bilder.

Här kommer två bilder från midsommarhelgen. Söta kissen heter Smulis och bor hos mormor. Världens godaste jordgubbstårta bjöd våra vänner på Midsommarafton.

Kram på er 

                                  
                


Kommentarer
Postat av: kela

va du har varit duktig då :-D SJälv har jag typ inte gjort någonting ;-) hehe.....jo...jag plockade bort lite skräp på vardagsrumsbordet ;-)

Postat av: Veronica

Att plocka bort skräp från vardagsrumsbordet kan räcka väl =)



Nu när jag börjar få ordning i mitt rum vågar jag snart bjuda hem folk att pyssla lite....jippppi



Kram V

2008-06-23 @ 17:45:32
URL: http://verro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback