Scrappy glue

Måste bara få rekkomendera en helt underbar sak som nyligen flyttat in i mitt pysselrum, nämligen Scrappy glue. Det är helt fantastiskt, bara att dra en liten sträng på det du behöver limma ihop och det sitter som berget. Häromdagen skulle jag slå in ett paket och hittade inte tejpen så jag tänkte att jag provar väl med Scrapper glue och det blev perfekt resultat särskilt eftersom det inte ens syntes vart jag limmat då limmet när det torkat blir genomslinligt.......genialiskt. Tack söta Naomi för att du tipsade mig.

Jag köpte min hos
www.handarbeta.se hos söta Sofia för 59 kr.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja det är verkligen helt fantastiskt, limmade ihop hela chokladkakan med Scrappy glue. Nä nu får nog företaget som tillverkar limmet börja sponsra mig om jag ska göra så här mycket reklam =)



Kram V

Postat av: Naomi

Bra att du gillade det! Funkar på allt. Lagade byrålådan med det häromveckan....:-)

2008-06-27 @ 21:11:26
URL: http://www.ninnipysslar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback