En lååång paus


Jag tog tydligen en bloggpaus helt oplanerat, hade nog inte trott att jag skulle vara borta så länge själv men ibland så blir det bara så. Nu är jag tillbaka med lite ny kraft och kreativitet såhär i jultider.

Jag har suttit i mín lilla kammare och varit så flitig så det är inte klokt.

Jag börjar med att visa några tändsticksaskar som jag för första gången gjort. Jisses vad kul det var, jag vill nästan inte göra något.

Först två stora askar.



Sedan några små.


Baksidan


Några stora till


Och så några små, de är så söta så det är inte klokt.


Baksidan


Några till




Och här kommer ett tips till er som har funderingar på att åka till Lidl för att handla tändstickor, bespara er resan  och åk till Konsum istället. Deras tändsticksaskar är mycket mindre både på höjden och längden. De verkar gilla saker och ting lite mindre i Tyskland för deras jäst är på 40g!!!!!!! Ehhh vem sjutton bakar på 40g jäst. Nästa gång jag pratar med min vän Stephanie från Germany ska jag fråga vad de mer har för prylar som är märkliga. 


Hope u like
Kram V

Kommentarer
Postat av: kela

Kul att du är tillbaka i blogg världen :-D

Superfina saker! Visst är det skoj att göra tändsticksaksar :-D



kram kram

Postat av: Elisabet

Hej Gud så många fina askar. Kram

2008-11-25 @ 21:24:52
URL: http://gobiten.blogg.se/
Postat av: Naomi

ÅÅÅHHH You are back!!!!!

Vad kul, och underbart söta tändsticksaskar!!!

stor kram

2008-11-29 @ 19:55:33
URL: http://www.ninnipysslar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback