Nu är det jul i vårt hus....


Jag älskar allt som har med julen att göra, pepparkakor, lussebullar, ljus i massor men det jag gillar allra mest är allt julpynt. Idag har jag varit riktigt duktig, jag har städat och hängt upp julgardinerna, åhhh vad mysigt det var att lulla omkring och pynta. Nu verkar det som om blogg.se har nåt fel för man kan inte titta på bilderna i större format - skrutt också.

   

Och här kommer bilder på fredags resp. lördagsköp. Blocket från Tilda blev Ankie så förtjust i så vi delade på det. 
Och egentligen ville jag ha en klänning från Odd Molly men det var priset som styrde så det bidde en klänning från HM istället.  

 

Kram V

Kommentarer
Postat av: AnkieG

Superfint.. Peter gav sig idag och hämtade ljusstakarna efter ett antal pikar haha.



Kram på dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback