Vilken fredagskväll

Ankie och jag var runt i kvarteret och spred lappar till julmarknaden som vi ska stå på 2:a advent, sedan blev det sushi och till slut pyssel till kl 03.00 heheheee gissa om vi var trötta mot slutet, men jisses var roligt det var.
Stor kram till Ankie som orkade pyssla så länge. Idag har jag dock varit som en en död sill, minns inte sist jag var uppe så sent  på natten. Vi var riktigt duktiga och väldigt produktiva måste jag säga.

Här kommer en bild på hur vi såg ut 02.50 inatt, vilka snyggingar va, hahahaaa



Nu längtar jag tills jag är färdig med julkortssakerna för det tar alldeles för mycket plats när man ska massproducera.



Här är ett av julkorten som Ankie gjorde. Hur fint somhelst!!!!! Jag vill också har en Whipper Snapperstämpel, de är helt underbara.



Har precis kommit hem efter att ha varit på snabbesök puben så nu blir det mys och lite pyssel.
Och förresten, nästa gång vi pysslar är du välkommen Michaela och du behöver inte sitta på en stol i ett hörn, du ska få den skönaste stolen.

Kram V

Kommentarer
Postat av: AnkieG

Vad då den skönaste stolen - men jag då !!!!

Är inte jag värd den??



Nu är det natti natti, förstår inte hur jag har orkat vara vaken tills nu..



Kram på dig

Postat av: AnkieG

Och va just att lägga ut kortet grrrrrr, värsta närbilden..

2008-11-29 @ 23:34:05
URL: http://ankieg.blogg.se/
Postat av: kela

åh :-D Tackar :-D



puttar ner ankie från sköna stolen och tar plats



Jättefina alster och japp...ni är urtjusiga båda två klockan 3 på natten :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback