Det var kul igår


Åhh vilken toppen dag det var igår, så himla roligt att träffa alla tjejer som pysslar. Vi måste ha varit en ca. 70 pysslare som sågs igår på Gärdet.  Lokalen var supertrevlig, det fanns massor av shopping, superbra lunch och middag, ja allt var toppen. Tusen tack till Michaela och Ulrika som fixade en toppendag.

Det enda som inte var så bra var att vi fick punktering på vägen dit, mitt på Essingeleden *gulp*. Vi (läs jag) körde av så att vi stannade i början på Sveavägen (det var ju inte så lämpligt att stanna mitt på Essingeleden) och där blev vi fyra snygga brudar stående med ett jätteplatt däck.
Visst åkte det förbi en hel del karlar som både tutade och vinkade men tror ni det var någon som stannade och hjälpte oss, näää inte direkt *här ska det vara en svordom men jag skriver inte ut den*.  Var tvungen att ringa efter älsklingen som fick komma och byta däck. Det positiva är att nu vet vi hur man byter däck, är dock inte säker på att det kommer att bli av för jag kommer förmodligen ha en klänning på mig då också och det är så jobbigt att repa upp strumpbyxorna när man ligger på marken och krälar  domkraften.  
Ja det slutade ju bra och vi kom till slut fram, bara lite senare än vi hade tänkt oss.


Här kommer ett kort som jag gjorde på superduktiga
Tussans födelsedagskort kurs.



Jag hann ocksåmed att göra mitt första julkort för i år.



Tyvärr så tog batterierna i kameran slut så det hann bara bli två bilder. 





Bilder på min shopping.  



Kram V


Kommentarer
Postat av: AnkieG

Jepp ,va det var kul och det är väl tur att din älskling var hemma så vi kom dit!!!



Ska nu göra klart mina alster så de kommer ut oxå.



Kramis

Postat av: Liv

Ciao!

Punka på Essingeleden...hmmm....känner igen det! På väg till jobbet åkte jag rakt över en vass pryl och pang Men jag fick assistans av en mycket trevlig kille ganska omgående! Hihihi...måste vara mitt "dum blondin"-utseende!? Kul att mässan var lyckad! Hade velat var med men jag är ändå glad att jag inte hoppade på det. Behövde en hel helg hemma. Vi ses ivartfall den 18:nde! kram Liv

2008-10-05 @ 22:34:02
URL: http://scrapmania.blogg.se/
Postat av: Naomi

Yippi! Bilder även här! Kul att se, och jättefina kort du gjort. Vill oxå ha fernstansar!

kramis

2008-10-06 @ 02:34:47
URL: http://www.ninnipysslar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback