Lite shopping


Jag har faktiskt shoppat ett nytt alfabet och tre nya pennor. Alfabetet Chemistry köpte jag på Stämpelgården när de hade 20% rea i förra veckan. Det som är så underbart med alla dessa nya alfabet är att de är vädligt prisvärda ca. 310 kr. De fungerar i Cuttlebugen och de andra större maskinerna och jag kan varmt rekommendera att handla från Stämpelgården, det var leverans på ett par dagar och så fick jag lite extra blommor med i paketet som jag inte beställt och sånt är alltid uppskattat.




Pennorna köpte jag och Ankie på Inspira och det är samma funktion som Promarker men den ena änden är som en pensel, den andra är som den snea sidan på Promarker. Jag blev jätteförtjust i dessa pennor framförallt så tyckte jag om priset ca 29 kr.



Tjingeling från förorten

Kommentarer
Postat av: kela

åh vilken bra shopping! Det där alfabetet var ju superfint :-D

Postat av: Naomi

Supersnyggt alfabet! Och skönt att slippa hålla på att sortera dies. Alla på samma ställe. :-) Hur stora är bokstäverna? inte som diesel va, men hur mycket mindre? (och pennorna bara blundar jag inför. Vill absolut inte veta något om nya bättre än promarker....!)

kram

2008-10-21 @ 09:26:59
URL: http://www.ninnipysslar.blogspot.com
Postat av: Naomi

hittade info om stl på bokstäverna hos stämpelgården.

2008-10-21 @ 09:30:23
URL: http://www.ninnipysslar.blogspot.com
Postat av: Tinto

Åh, chemistry som är så vansinnigt snyggt..kanske du skulle vilja byta lite utstansade bokstäver mot något? :D

2008-12-03 @ 15:34:20
URL: http://stirredreality.com/tinto

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback