VIP-kväll

Jisses vilken kväll, är som en död sill just nu efter gårdagens vip-kväll. Det var helt otroligt att det blev klart i tid och hur bra det nya FORUM NACKA blev. Idag är det invigning på riktigt, har ni tid och möjlighet kom förbi, det är helt klart ett av de snyggaste centrum jag har sett.

Nu måste jag rusa men kom och tänka på MEDIA MARKT som redan öppnade sin butik kl.06.00 imorse, hoppas det inte är en lång kö med bilar.

Ha en jättehärlig torsdag och helg, jag måste tyvärr jobba båda morgon och kväll dessa dagar.

Kram V  

Kommentarer
Postat av: Peter

Fan va duktig du är som jobbar och sliter, du ska få en riktigt skön fotmassage ikäll när du kommer hem.



/din man

2008-10-25 @ 02:49:26
Postat av: Naomi

jobba inte ihjäl dig människa!!

Tur att P tar hand om dig ordentligt iallafall!!!

kram

Postat av: HannahSthlm

Nacka Forum var det 1oo år sedan jag besökte,va kul att det blivit omgjort:)!

2008-10-29 @ 18:34:43
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: mia

Hörru kan jag få låna din den där utdragna lustiga tomten som jag fick ett avtryck med från dig? Ber snällt och ser ut some en våt dränkte ledsen hund..skojar bara mer som en övergödd flodhäst med rådjusögon;)



kram Mia

2008-11-02 @ 12:32:16
URL: http://www.mia-miao.blogspot.com
Postat av: kela

hej hej!

Hoppaw att allt är bra med dig!

Jag kan tyvär rinte komma på lördag gråter för jag hittar ingen att byta pass med :-( Men jag vill fortfarande köpa de där sakerna till cuttlebugen, men vi kanske kan bestämma en annan dag då vi kan ses?



kram kram kela

2008-11-05 @ 11:58:46
URL: http://www.kelascrappar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback