Slicen har kommit

För några dagar sedan kom min Slice som jag beställt från söta Sofia på Handarbeta. hon har riktigt bra pris så funderar du på att köpa så kan jag rekommendera att handla från henne. Hon är supergullig och jag kom därifrån med både Slice och presenter från henne *sötingen*. Jag har provat den lite i helgen och är väldigt nöjd, man kan göra många saker och sen är det ju alltid roligt att ha nya saker. Nåt som jag gjorde på en gång var att beställa mer lim för den lilla tuben räcker inte så många gånger, Ankie hittade bra pris hos Pysseltagen så nu väntar jag på att det ska komma.


 



Kram V


Kommentarer
Postat av: Naomi

Jasså, det bidde en slice.. :-) jag är faktiskt jättenöjd med min. Ångrade mig sekunden efter att jag beställt min, men när den kom blev jag jätteglad.

jag limmar nästan aldrig plattan, har bara gjort det två gånger. Tycker limmet håller bra om man inte skär i små bitar av papper. Håller just nu på att skära ut ca 40 blommor i olika färger och former till en barngrupp här. Ska sätta dem på pinnar och ha i en kruka, och de ska få en blomma då de fyller år. Och slicen har inte ens muttrat ännu :-)

stor kram

Postat av: Elina

Ska bli spännande att höra vad du tycker om den när du har använt den lite mer!

2009-01-30 @ 00:49:31
URL: http://elinasblandning.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback