14 timmars pyssel


Gäääsp, har fortfarande inte åtehämtat mig efter fredagens pysselmaraton,14 timmar pysslade jag, Ankie och Michaela. Det var superdupertrevligt att ses, många härliga skratt blev det med tjejerna. Som vanligt fick jag inte så mycket gjort och det kort som jag påbörjade hann jag inte färdigt, ska fortsätta med det idag. 
 
Brudarna i full action.


Michaela pysslar för fullt.


Ankies låda till vänster, min tröttnade jag på så jag orkade inte ens tejpa ihop den hahahaaa.



Ikväll ska älsklingen förbereda sig för inläggning på sjukhus. Förhoppningsvis blir det sista gången på väldigt lång tid som vi tillbringar på sjukhus. Hoppas allt går bra och att han känner sig pigg och kry snart.

Största kramen och god  hälsa till er alla.
 

Kommentarer
Postat av: ankieg

Tack själv för den underbara dagen och efterrätten gjorde succe ikväll...

Ge P en stor lycka till kram från oss.



Kram på dig

Postat av: kela

Tack för den strevliga pysselmaran :-D Jätte skoj som alltid!

Det måste vi göra oftare ;-)

Hoppas att allt går bra för maken din!!!!



kram kram

Postat av: Naomi

vad trevligt ni ser ut att ha haft det!!

Och vilket härligt pysselrum du har!! den där ön är ju helt perfekt!!

kram

2009-03-18 @ 03:45:48
URL: http://www.ninnipysslar.blogspot.com
Postat av: Lena Thorstensson

Hej Veronica.

Jag vill bara tacka för receptet på den goda efterrätten som jag fick hos Aankie.

MVH Lena

2009-03-23 @ 17:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback