Lo nr 8

Här kommer dagen layout. Är inte alls särskilt nöjd med varken det ena eller det andra men så är det väl vissa dagar. Kortet jag tog i somras skrattar jag iallafall gott åt. När jag kom upp en morgon låg det en lapp på golvet ovanpå en ananasburk. Kvällen innan hade min kära spindelrädde make suttit i soffan och framför tårna springer en jättespindel förbi. Den stackars spindeln fick dra sin sista suck under ananasburken. Maken vågade inte ta bort spindeln utan det fick jag göra dagen efter, glad i hågen tog jag fram kameran och sparde lappen han skrev. Kanske därför jag var lite besviken på denna lo, jag hade velat att den skulle bli lika rolig som jag mindes den dagen.





Kram V


Kommentarer
Postat av: Ankie G

Stora starka Peter...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback