Gästbok

Har gjort en gästbok till min chefs bröllop. Hade inte tid att hitta på nåt eget så jag liftade från Johanna som har gjort en urfin gästbok i senaste Magnolia tidningen.

Helgen har ägnats åt att klippa 50 tyllpåsar som skall fyllas med ris och knytas med en fin rosett. Kan ärligt säga att jag numera hatar tyll, vem har kommit på att man ska göra påsar i ett tyg som knappt går att klippa i. Tack vare Michaela som är bröllopsexpert och kunde ge mig goda råd så gick jag igenom helgen utan att slänga ut tyllen genom fönstret =)   

 



Insidan


Baksidan


Kram V


Kommentarer
Postat av: Liv

Ojojoj, vad fint det blev! Kanske kan det fungera i lönesamtalet att påminna honom om detta??? hihihi...

Postat av: AnkieG

Rackarns va bra det blev. Superfint jajamensann.



Längtar till helgen!!!

2010-02-09 @ 23:17:19
URL: http://ankieg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback