Grattis Monica


Idag fyller min syster 40 år

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS

Här kommer kortet jag gjort till henne.





Godislådan till kära syster är självklart fylld med godsaker.
Bilderna blev helt urusla, men det får vara. Utmanade mig själv genom att bara använda Rub-ons, de är från Art warehouse köpta på
Pyssloteket  
Runt lådan har jag satt ett band men det fastnade tydligen inte på bild.
Bokstäverna är utstansade från Diesel, målade svarta sedan har jag haft Rub-ons på och sist men inte minst har jag använt glitter glaze över hela lådan.









Tjolahopp nu forstätter festen.

Kram V

Kommentarer
Postat av: Leelo

Hej vännen! Kom på att jag kanske ska svara dig också... texten i Tuvas rum, där det står TUVA har jag använt utstansade bokstäver från revan-alfan och lagt i en OH, ritat av och sen fyllt i med väggfärg. Blev ganska bra faktiskt... dock så stod sängen precis under när jag skrev, men var tvungen att möblera om lite... men det får duga iaf.



Vilken underbar godislåda!! smaskigt Hoppas att allt är bra med dig annars!



KRAM Lee

Postat av: Veronica

Vad flitig du varit Lee, men så blev det skitsnyggt också =)



Hoppas vi ses snart igen, det var alldeles för länge sen.



Kram på dig

2008-09-02 @ 09:33:11
URL: http://verro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback