Bröllop Bröllop Bröllop

Nu är det bråda tider för alla bröllopspar som ska ordna med sina inbjudningar. Jag har gjort några superenkla kort som vilken nybörjare som helst kan göra.

Pappret är en del av ett 30X30 papper som finns att köpa hos
INCI Jag har satt på glitter och dragit ett band runt. Mallen till hjärtat hittar du HÄR du kan använda hjärtat som placeringskort också då har du ett tema som du kan följa. Mallen skrev jag ut på en vanlig skrivare och jag la till en textruta.



Baksida




Pappret kommer från INCI, textstämpeln vet jag inte vart den kommer ifrån, det var en gammal goding som jag hittade längst ner i lådan. Jag har embossat texten och satt glitter på bladen och blommorna, superenkelt och jättesnyggt.
 


Texten på insidan har jag skrivit ut på datorn och satt ett genomskinligt rosa papper över och fäst detta med ett pärlband. Ser helt snett och vinnt ut men det ser finare ut i verkligheten, jag hade superbråttom när jag fotade såklart så då tar man vad man får.



En supersöt och enkel väska som matchar inbjudningskorten.
Har tyvärr ingen mall att visa, då jag själv fick den av en annan pyssling.



Baksida



De allra flesta sakerna hittar ni hos söta Camilla på INCI:

Kram V


Kommentarer
Postat av: AnkieG

Jättefina alster, du är så duktig så.



Kram

Postat av: Anita

Vad fint bröllopskort. Vilken bra idè.

~Anita

2010-04-18 @ 14:02:43
URL: http://anitaspyssel.blogspot.com/
Postat av: Michaela

Åååå så fina bröllopskort! äskan är ju heeeelt underbar! :)

2010-04-23 @ 11:15:57
URL: http://madebym.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback