Stafflikort och Julvimpel

Åhhh jag har två år försent (typ) upptäckt stafflikort, himmel vad roligt det är att göra. Slängde ihop tre stycken när jag ändå höll på. På de två första korten kommer pappret från Pion och det är nog det finaste papper jag någonsin sett, det sista kortet kommer pappret från en favorit Webster Pages.

När jag ändå var i farten så gjorde jag en julvimpel som ska pryda vårt fina hem.
Vimplarna klippte jag till i världens finaste filttyg som finns att köpa hos
INCI














Braden har jag gjort med min nya leksak I-Top Tool där man själv gör sina egna brads. Hur kul som helst, Love It såklart.








Kram V


Kommentarer
Postat av: Magnus Heldeby

Lägg av.... gud så fint! Verkligen snygga papper!

Jag har aldrig gjort något staflikort, kanske blir min nästa utmaning. Jag oroar mig mest för att den som får kortet inte fattar hur man ställer upp det. Kanske man får skicka med en bruksanvisning :-)

Ha det bra //Magnus

Postat av: ankieg

Wow, sååå fina. Nu måste ju jag oxå prova, när julpryttlarna är klara...

Fast först en tur till Inci.

Kommer papprena därifrån oxå??

2010-11-14 @ 21:56:38
URL: http://ankieg.blogg.se/
Postat av: H A N N A

Fin fin blogg!!

2010-11-18 @ 17:41:14
URL: http://tshtsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback