Steampunk

Ok jag erkänner, jag har blivit steampunkad. Love it, det är helt underbart och jag kände så fort jag provade att det är min stil.
Jag köpte en burk Texture Paste eller Mod podge som jag tror det heter i scrapvärlden på Inspira för 80 riksdaler och sen var det bara att börja kladda. Pastan är som ett slags spackel i konsistensen som du kletar ur lite som du vill och på detta kan du både ha embossningspulver och måla på med tex distresser när det torkat. 

Tyvärr så saknade jag konstiga skruvar och muttrar som man ska ha när man "Steampunkar" men jag hittade som jag fick ta från snälla mannens skrivbord.
Här är första tagen som  jag gjorde.



'





Kram V


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, steampunk är verkligen du , Veronica! Och snyggt blev det för att inte tala om LO:erna fr kryssningen!!! Ska bli kul att ses imorgon! Kram

2010-10-29 @ 08:54:30
Postat av: Magnus Heldeby

Hjälp så fina saker du gjort!!! Har kollat igenom som snabbast, ska iväg på middag så jag hinner inte kolla så noggrant som jag vill. Men det jag hann se var ursnyggt. Tänk att du fick till något av dom där frigolitbollarna från inci, men vilket jobb du haft!



Ha det så bra och hoppas det blir av att vi kan träffas någon gång på inci sen gå och käka på den lokala puben, det vore skoj!

Önksar dig en trevlig helg.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback