Tag

Nu är det avslutat med layouterna och samtidigt som det känns skönt så är det ändå lite tråkigt. Det blev sammanlagt 26 st och jag har väl kommit fram till att jag föredrar nog att göra kort. Det var svårt att komma på egna saker så jag liftade nästan alla lo vilket iof inte gjorde något då det var planen från början men det hade varit lite kul att komma på flera egna saker.
Det som har varit roligt är att jag inser att jag älskar den romantiska stilen med blommor, helst så många som möjligt och fjärilar får gärna vara med på mina lo:s, ja och allt måste vara rafsat i kanterna med edge scrapen som är min bästa vän.

Kommer säkert att göra någon lo då och då men nu ser jag fram emot att göra kort och annat pyssel igen. Börjar med en tag som jag har gjort till en jobbarkompis som snart slutar. Jag har distressat med victorian velvet sedan satt på tejp från Tim Holtz. Sedan på med Crackle Paint Rock Candy över hela tagen för att sedan avsluta med att sy lite på kanten.








Kram V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback