Äntligen är den min


Jipppi jipppi jippi äntligen har jag fått min efterlängtade bikini från
Panos .
Var på Stadium i Skärholmen för en vecka sedan och då var den på rea, tyvärr fanns bara en kvar i min storlek och där saknades inlägget i ena överdelen, de kunde ge mig !0% rabatt men inte betalar jag 400 kr för en bikini som inte ens är hel.

Åkte vidare till en annan Stadium men där fanns den inte. Hade gett upp hoppet om att vi två skulle få ett lyckligt liv tillsammans men så idag när jag var tillbaka på mitt jobb i ett stort köpcentrum så sker ett mirakel.

På väggen hos Stadium hänger "MIN" bikini och för halva reapriset......Gaahhaaaa gissa om jag blev glad. Ni som känner mig vet att jag gillar döskallar så det är inte konstigt att jag föll för den här lilla sötingen.

Bredvid min bikini hängde en likadan fast i rosa, den fick också följa med hem.

Ja just det jag hittade en liten söt svart underdel som hfmm *harklar mig lite* också fick komma med.

Kram på er










Kommentarer
Postat av: AnkieG

Good for you...

Vilken tur minsann.



Kram

Postat av: AnkieG

Ska du bada nu då???

2008-08-04 @ 22:23:50
URL: http://ankieg.blogg.se/
Postat av: Veronica

Heheee nä jag badar inte i länder där man inte ser botten. Ska ha dem på baksidan när jag solar och fixar med mina blommor. Nu tänker du att men då kunde du ju köpt en tröja men det är inte samma sak



Nu garvar jag åt mig själv, lät skitdumt det där sista hahaha.



Kram V

2008-08-05 @ 06:53:18
URL: http://verro.blogg.se/
Postat av: Pia/Scrapangel

Najs!!

2008-08-05 @ 21:37:08
URL: http://piaspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback