Dagens kändis


När jag var på Pressbyrån vid Hornstull och glodde på tidningar i väntan på att tåget skulle komma så är det en kvinna bredvid mig som nynnar oavbrutet på en låt. Skitirriterande tycker jag så jag glor lite xtra, då ser jag att det är Rakel Molin från en av världens bästa serier, Kvarteret Skatan.

Egentligen tycker jag inte om henne efter en intervju jag läste där reportern frågade henne vilken som var hennes favoritförort. Hennes svar blev kort och gott "I don´t do förorten".  Ehh seriöst, vem tror hon att hon är, det var säkert två år sen jag läste  den där intervjun men det stör mig fortfarande.

Jaja hursomhelst såg hon ut som en helt vanlig människa, ja kändisar ser faktiskt ut som oss vanliga svenssons en vanlig måndagkväll.

Over and out från förorten



Kommentarer
Postat av: Liv

Hahaha...förorten rules! Kram Liv

Postat av: Veronica

Yeah håller med föregående talare =)



Kram V

2008-08-26 @ 22:08:54
URL: http://verro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback