Det är kul att fylla år

 Har haft en pre födesledag idag eftersom min älskling åker bort i en vecka och inte är hemma imorgon på min födelsedag. Har fått presenter och vi har grillat och nu avslutar jag dagen med Häagen-Dazs.....mums

Som vanligt har min älsking köpt alldeles  för mycket presenter. Högatalare till min telefon så att jag kan ha med dem när vi har pysselträff. Högtalare till min dator så att jag kan lyssna när jag pysslar, memory stick till telefonen så att jag kan ladda in hur mycket musik eller bilder som helst. Och till sist världens minsta och sötaste Tote-ally Cool, rosa såklart. 

Tack söta älsklingen *kramar om*





Imorgon får jag öppna alla dessa paket från födelsedagswappen
som jag är med i på
pyssel.net



Sov gott

Kram V

Kommentarer
Postat av: AnkieG

Oj då vad vi ska poppa på träffarna hihi. När kan man komma och gratta dig imorgon då??



Kramis från en som inte tänker säga grattis ännu!!!

Postat av: Liv

Stor grattis, tjejen! Du, jag har redan konstaterat att du har en underbar man efter det där med promarker-pennorna! Men det är du värd! Kramisar Liv

2008-08-18 @ 01:55:31
URL: http://scrapmania.blogg.se/
Postat av: Emmy

Grattis :)Hoppas du har en toppen dag!!

2008-08-18 @ 12:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback