Födelsedagsswapp


Som jag nämnt tidigare så är jag med i en födelesedagsswapp på pyssel.net
Självklart visar man upp vad man fått så här kommer alla presenter som jag fick när jag fyllde år förra veckan.


Från Asacar



Från Blueeye, presenkort på Panduro



Från Carolina1979



Från Exx



Från Mia Puh



Från Pysselmillis



Från Tinto och Alien Bling



Från Ankie fick jag dess underbara saker, hon var dock inte med i swappen.



Varken mamma eller mina systrar var inte heller med i swappen men de får ändå vara med på ett hörn.
Kortet har min mamma gjort själv *stolt* och jag fick min alldeles egna verro.blogg stämpel och biljetter så att jag kan åka Viking Line båt tills jag storknar.
 





Tusen tack för alla presenter jag blev så himla glad,
 
Kramar till er alla.



Kommentarer
Postat av: Pia/Scrapangel

Grattis i efterskott, vilka fina smaskiga goodies du fått. Nu kan du scrappa loss ordentligt. Kram.

Postat av: naomi

Hej!

har du oxå fyllt år...??

JÄTTEGRATTIS!!!!!! Vilka smarriga presenter du fått i swappen!!!!

stor kram

2008-08-28 @ 06:58:47
URL: http://www.ninnipysslar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback