Grattis världens bästa älskling


Lite sent, kvällen är nästan slut men jag grattar iallafall älsklingen som blev 35 år idag GRATTIS *trumpetfanfarer*

På älsklingen begäran gick vi till favorit Sushi restaurangen på Hornsgatan Panda Sushi. Vi är stammisar och jag äter iallafall en gång i månaden min favoriträtt Gyoza. Det är en japansk motsvarighet till kinesernas dim sum, dumplings. De är så himla goda, det finns med fisk eller med fläskfyllning, jag som gillar båda brukar ta hälften var (eller egentligen är det för att jag aldrig kan bestämma mig). Det serveras med ris och en gudomligt god sojasås.

Sov gott

Kram V



Kommentarer
Postat av: AnkieG

Nja, hoppas att det är godare än det ser ut.. Jag håller mig nog till laxen..

Kramis

Postat av: Veronica

Hahhaaaaa nej de ser inte så goda ut och så luktar de skumt, smakar lite speciellt också, det är typiskt att jag har fastnat för det skummaste på menyn =)



Kram V

2008-07-29 @ 17:51:53
URL: http://verro.blogg.se/
Postat av: AnkieG

Jaja men nu är iaf min sushi öppen igen men ikväll blir det hemgjord pizza. Har oxå bakat english muffins och en glutenfri sockerkaka som ska bli tårta imorgon.



Kramis

2008-07-29 @ 18:37:54
URL: http://ankieg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback