Mamma Mia vilken film


Nu måste alla tjejer omedelbartbums gå och se filmen Mamma Mia, ta med era mammor också. Åhhhhhhhh den var så BRA, helt otroligt fantastiskt bra. Jag både skrattade och grät, har ju också haft turen att få se musikalen på Cirkus och den var ju också helt underbar. 

Jag tror jag tar mitt pick och pack och flyttar till Grekland nu, det såg så härligt ut med sjalar som blåste i vinden sen att jag skulle bli sur för att jag precis fönat och fixat med håret i en halvtimme är en annan historia =)

Kramar till er

Kommentarer
Postat av: Naomi

Jag veeet! Jag såg den med Elin för ett tag sen. Verkligen helt underbar!!!

Postat av: kela

tack för igår :-D Och jag vill ochså gå å se den filmen!!! Måste få tid bara, men har sett musikalen på cirkus jag med.



kram kram



pst...jag kommer å hälsar på i grekland...

och du-skaffa scharlett så blir inte håret ruffsigt ;-)

2008-07-27 @ 15:41:43
URL: http://www.kelascrappar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback