Pysselträff


I lördags var det pysselträff, som vanligt var det supertrevligt. Vi har alltid så himla roligt när vi träffas, den här gången var vi ganska få men det var faktiskt ganska skönt
Mia  Ankie  Michaela  Berit (som inte har någn blogg) och jag.
 
Ni måste gå in och kika på tjejernas bloggar de skapade helt fantastiska saker allihopa. Som vanligt så fick inte jag så mycket gjort, otroligt att man kan sitta i 10 timmar och inte få något gjort  men jag hade väldigt trevligt iallafall =)

Är det någon som vill komma på en träff så är det bara att skriva till mig så ska ni få en inbjudan, vi brukar ses ungefär varannan månad, kan bli oftare beroende på intresse.




Kommentarer
Postat av: Lina

Hej Veronica,



Jag missar alltid dina träffar. När har du nästa, vill gärna komma om det går bra...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback