Lite kort


Eftersom jag inte gjort nåt kort på ett tag så tänkte jag visa lite äldre kort., här kommer de.

Papper från Crate, stämpel från Hänglar&Stänglar, På dopdagen stansat med magnetalfabetet Rummage, år månad och dag är egentligen urklippt från en almanacksstämpel som jag inte kommer ihåg vart jag köpt, siffror också Rummage, Svart floss, Tobias stansat från Cameron Mini från Bosskut, kuvert från Quickutz, brads som ser ut som spikar köpta hos Magnolia.




Grundpappret är en kartongbit som jag hittade i återvinningsrummet på jobbet (älskar att återanvända), blå pappret från Crate, stämpel från Hänglar&Stänglar, fjäril och humla kommer från Magnolia, tag utstansat från en quickutz die, blomma från Prima swirlstämpeln är från Autum Leaves flourish v:2, snöre från jobbet. Tjejen som fick kortet var miljöansvarig så det kändes passande att återanvända.
 


Papper från Crate, stämpel från Hänglar&Stänglar, sol från Magnolia, blomma utstansat från Retro punsch, swirlar från Autum Leaves flourish v:2, bokstäver från alfabet Slim Jim, "Bara för dig" texten är en rund stämpel från Aud Design och det står egentligen 100% hemmagjort bara för dig.



Det här är framsidan på ett litet minialbum med måtten 11x11, papper från Crate, stämpeln från magnolia, år månad och dag är urklippt från en almanacksstämpel som jag inte kommer ihåg vart jag köpt - siffror stansat med magnetalfabetet Rummage, blomma utstansat från Retro punch, "Thea" utstansat från Cameron Mini från Bosskut, kuvertet utstansat från en Quickutz die, både bokstäver och kuvert är stansat i nåt skumgummiaktigt material som jag köpt på Panduro.




Det var alles för den här gången. Hoppas ni får en fortsatt härlig söndag.

Kram V

Kommentarer
Postat av: AnkieG

Jättefina som vanligt, blink, blink..

Har du hunnit klart med P:s rum?



Sitter här och väntar på att 3d-lacket ska torka så jag kan scanna in mitt kort...



Kramis

Postat av: Naomi

Jättesnygga kort!!!!! ocj vilka härliga datumstämplar! Är de nya?

kramis

2008-07-01 @ 10:44:05
URL: http://www.ninnipysslar.blogspot.com
Postat av: Veronica

Måste hs köpt stämepln för nåt år sedan men kan inte för mitt liv minnas vart. Kan ha vart på någon mässa, kanske Göteborg =)



Kram V

2008-07-02 @ 06:39:24
URL: http://verro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback