Kolla vad jag fick igår


Världens finaste sommarbukett och en flaska vin. Varför, jo för att jag är så jäkla bra....hahaaa nä jag bara skoja, vi hade finbesök från Paris i onsdags - högsta hönset från hk. hk = huvudkontoret (tog bara ett par veckor innan jag fattade det) och jag och en tjej hade gjort alla förberedelser, ni vet det ska ju fjäskas som aldrig förr när det kommer någon höjdare.
Vi fixade med allt som behövs för en dags konferens, kontakt med restaurangen som skulle ordna med all mat plus tusen andra saker som behöver ordnas. 
Jag tycker ju om att fixa med sånt så det är ju bara roligt och så är det ju faktiskt mitt jobb att fixa och dona med mycket inom företaget.
Men det blev väldigt uppskattat och på mitt företag så visar dem att man är uppskattad vilket är väldigt trevligt, så tack så mycket jobbet.
 
                                      
       
                               

Kommentarer
Postat av: Naomi

Alltid kul att få uppskattning för det jobb man lägger ner! Då vill man ju fortsätta göra bra ifrån sig!

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback