Nu är det krig!!!


Mot rådjuren alltså., de *pip*pip*pip* har ätit upp mina blommor, för två dagar sen var det så många fina blommor på en av mina petunier och idag när jag var ute så har de ätit upp allihopa. Inte nog med det, de har saboterat i den andra blommkrukan och ryckt upp två blommor så de låg ovanför jord och flämtade, jag vet inte om de kommer att överleva attacken stackarna. Nästa gång jag ser ett rådjur ska jag kasta vattenkannan på dem och jag ska absolut inte säga att de är söta, nu är det slut med sånt trams, ligister det är vad de är.

Här kommer bildbevis.

                                     
   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du gått och blivit med hus? Bor du inte kvar nära mig? :(

Postat av: AnkieG

Visst är de charmiga !!!

Nu vet du varför jag har flyttat från hus och bor på 2 trappor, det finns varken rådjur eller sniglar här på min balkong!!!



Testa att hänga upp cd-skivor.



Kram

2008-06-18 @ 21:42:40
URL: http://ankieg.blogg.se/
Postat av: Veronica

Bahaaa cd skivor, då skulle rådjuren säkert komma dragandes med en cd-spelare och spela för mig..... hahahaaa



Heila, vi har flyttat till Segeltorp till en lägenhet på bottenplan...jipppppi Kom och fika vettja =)



Kram V

2008-06-18 @ 22:51:05
URL: http://verro.blogg.se/
Postat av: kela

mmm...ouppfostrade vandalister är vad de är de där djuren...först så ger de oss en bild av att vara såååå snälla (bambi) för att sedan attakera vår trädgårdar när vi som minst anar det :-o



Ses vi i kväll?



kram kram

2008-06-19 @ 13:27:55
URL: http://www.kelascrappar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback