Ännu en chokladkaka

Det blev poppis på jobbet så jag fick en beställning på en chokladkaka. Den här till en jobbarkompis tjej och jag ville egentligen ha rosa papper men det jag hade räckte inte, jajaa grön är skönt, gult är hmmm. Eftersom han heter Björn så fick det bli en liten björn på baksidan.

Till er som ska göra chokladkakor kan jag rek. att man använder tunnare papper, det här var lite tjockare och det var svårt att få det snyggt i kanterna.

Just det, måste börja tala om vad det är för stämplar och papper. Stämplar från Häglan & Stänglar, "puss" skrivet med Diesel alfabet, pappret som jag stämplat & Kram på är från Iron Orchid Design for Prima, grundpappret från Memory keepers.

Kram V

image10image11

Kommentarer
Postat av: Naomi

Åhh så snyggt det blev! Vilken toppenpresent! Och kul att du skaffat blogg!!!! kramis

Postat av: Veronica

Liv, be din man ringa mig så ska ska jag scrappa en jättestor chokladkaka till dig :)

Kram till Naomi också

2008-05-08 @ 21:25:04
URL: http://verro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback