Jordgubbar mitt i natten.......

I natt blev jag väckt av min älskling som talade om att han hade köpt en överraskning till mig men som han glömde att ge mig under kvällen. Han undrade om jag kunde tänka mig att få överraskningen nu (läs inatt) istället, trött och yrvaken tackar jag såklart ja till överraskningen, jag menar vem vill inte ha överrakning även om man är i Narnia. Fram tar han ett paket med jordgubbar, älsklingen hade till och med rensat jordgubbarna så det var bara att proppa i sig, så där satt vi i mörkret och smaskade jordgubbar,. Vem har sagt att det inte är underbart att vara gift. Mätt och belåten efter jordgubbarna somnade jag bums och hade nästan glömt bort det i morse, men på diskbänken stod en liten kvarglömma : )


image15

Kommentarer
Postat av: ulrika

WOW, my god vilken man! Underbart romantiskt! Sånt gillar vi!

Postat av: Emmy

Låter underbart :D
Hälsa mannen så mycket och fortsätt att ta hand om varandra :)

Kramar

2008-05-21 @ 16:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback