Pysselträff idag

Idag var jag på pysselträff i Skarpnäck hos Ankie, vi var 10 st pyssliga tjejer. Kan tyvärr inte visa upp något eftersom jag inte fick något gjort, tyckte det räckte med att fika, prata och vässa mina nya pennor :) 

Fick min beställning idag som Ankie har hjälpt till att köpa från USA.132 st Prisma pennor tjohooooo vad roligt. Det som inte är så roligt är att vässa dem, jag får nog göra en 10 st. om dagen, så jag är väl färdig om ett par veckor :)

Bilder på Primsa pennorna lånad från Ankies blogg.


                                   
                    


Kommentarer
Postat av: AnkieG

Hallå där,

Tack själv för igår, det blev ju lite målat iaf för min del och några pennor vässade hihi.
Ska en sväng till Naomi idag och kolla in hennes pysselrum innan det packas ihop...
Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback