Panduro i Forum Nacka

Iiiiihhhh, kommer precis från Panduro i Forum Nacka, äntligen har de öppnat sin butik.....som jag har längtat. Jag unnade mig ett ursnyggt block från Tilda serien, jag blev störtförälskad så det fick bli min fredagspresent. De hade lite erbjudanden bla. ursöta snögubbsstämplar för 49 kr men jag blundade när jag gick förbi dem. Annars var affären ganska mysig, ett plus var att två av personalen kommer från Skärholmens Panduro och de är så trevliga och hjälpsamma.

Hoppas ni får en rikigt mysig helg. Själv ska jag och Ankie ha tjejkväll med pyssel och tjejsnack.

Kram V

Kommentarer
Postat av: kela

oh va mysigt...både med shopping och med tjejkväll.....trevligt trevligt....måste få vara med nån gång sen :-D Jag kan sitta på en hård pall i ett hörn, bara för att det verkar så skoj :-D



kram kram å hälsa ankie! (Jag kunde inte gå in på hennes blogg...den bråkar med mig gråter)



kram kram kela

Postat av: AnkieG

Tack vännen för en supertrevklig kväll och pysselnatt!!

Man är ju inte på topp idag haha..

2008-11-29 @ 14:21:02
URL: http://ankieg.blogg.se/
Postat av: Naomi

Panduro är alltid kul att ha nära till hands på lunchrasten!! Speciellt när de har rea!

2008-11-29 @ 19:58:17
URL: http://www.ninnipysslar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback