Ojdå


Vad länge sedan det var jag skrev något här, har inte känt att jag haft tid med bloggen. När man har galet mycket att göra på jobbet så följer det ju vissa perioder med en hem och det är väl det som har hänt i mig. Hoppas att det kommer att minska lite på jobbet efter nästa vecka.

Tyvärr mitt i allt så fick jag en jättetråkig nyhet på eftermiddagen idag av min älskling. Han har inte mått så bra den senaste tiden och idag fick han bekräftat av doktorn att han förmodligen måste opereras igen och det ganska snart. Nu måste vi vara uppmärksamma om han börjar må sämre, isåfall kan det bli ambulans in och akutop.  
Nu är jag så ledsen att jag vill bara krypa in under täcket och gråta, mest är det ju synd om älsklingen men anhöriga blir förstås av naturliga själ också påverkade. Ville bara skriva av mig lite och säga att jag är skitledsen och hoppas att ni sänder styrketankar både till mig och älsklingen.

Kram V



Kommentarer
Postat av: Emmy

Usch va jobbigt! ... såklart tänker jag på er och skickar många styrkekramar till er båda.



2008-10-14 @ 18:16:41
Postat av: Naomi

Åhh vad ledsen jag blir!!! Tänker på er massor och hoppas att det blir bra snart. Jobbigt att gå och vänta på att det kan bli akut sådär....

stor kram på er båda!!!

Postat av: AnkieG

Nämen, katten oxå.

Jag som hoppades att det var ok.

Ge honom en kram från mig och du får oxå en såklart.

Hörs imorgon.



Bamsekramar

2008-10-14 @ 22:44:33
URL: http://ankieg.blogg.se/
Postat av: Veronica

Åh vad ni är snälla och söta som tänker på oss. Det är såklart att det kommer att gå bra med op, är lite positivare efter en natts sömn =)



Kraaam

2008-10-15 @ 06:46:38
URL: http://verro.blogg.se/
Postat av: kela

urs va tråkigt att höra att han mår dåligt! Skickar massor med kramar till dig!!!

2008-10-15 @ 09:03:09
URL: http://www.kelascrappar.blogspot.com/
Postat av: Ulrika

Dumma dumma sjukdom! Borta med dig! Jag som kände så mycket för er förra gången han låg på sjukhus och den där glädjen som du och han hade då han fick komma hem!!!!



Hoppas han slipper akutbesök i alla fall och att det inte dröjer innan op, och att han sen blir bra!



Jag förstår mycket väl att du "sörjer" också! Det är ju nästan så man känner, är ngn i familjen sjuk så "drabbar" det ju många!



Många styrkekramar från mig som tyvärr inte har ngt trollspö att få bort det där med!

2008-10-15 @ 22:59:23
URL: http://www.nattscrapparen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback