Får man vara med trots att man har två vänsterfötter?


Igår var jag på nybörjarkurs hos
West Mountain Linedance. Det var skitkul och jag är glad att jag äntligen anmälde mig,. Har velat dansa Linedance i flera år, särskilt efter kursen i bugg som jag tog för en tre år sedan då jag insåg att jag tycker inte om att dansa med 1. Svettiga karlar 2. Karlar som inte kan dansa 

Det var inte helt lätt så jag måste nog öva lite hemma innan nästa onsdag. Tyvärr är jag utrustad med två vänsterfötter och har ganska dålig kordination, jag måste verkligen ha varit de svettiga karlarnas dröm när jag buggade hahaaaaa Men jag älskar coutntry och eftersom man dansar själv så gör det inget om fötterna inte hänger med alla gånger.

Ha en jättehärlig torsdag (snart är det freeeeeedag)

Kram V


Kommentarer
Postat av: Pia/Scrapangel

Åh, det är så kul. Men så jobbigt. Hade det på jobbfest en gång. Fastän det är kul så kommer jag nog inte göra det igen ;)

Postat av: Naomi

kuuul! har testat det en gång och det är superkul! perfekt motion oxå!

2008-09-19 @ 02:47:17
URL: http://www.ninnipysslar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback