Jag är sjuk


Host snörvel snörvel, har åkt på världens förkylning och mår skrutt. Hostar, snorar, mår illa  och har världens huvudvärk, känns som om huvudet är inlindat i bomull. Jag som aldrig brukar vara sjuk, men det är väl typiskt när man är som mest stressad och  har hur mycket som helst att göra på jobbet då brakar det till. Ett sätt för kroppen att säga ifrån förstås.

Ja jag har egentligen inget mer att säga förutom att jag ville ha lite sympati. Orkar inte ens surfa på diverse pysselsidor, då fattar ni hur sjuk jag är......hahaahaa. Nu ska jag lägg mig i soffan och kolla på min absoluta favofilm The Holiday, jipppppi iallafall nåt kul med den här dagen.

Kram V




Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig!



klappar om

Postat av: AnkieG

Stackars dig, du får ju inte bli sjuk nu inför morgondagen...

Krya på dig.



Kramis

2008-09-02 @ 16:37:54
URL: http://ankieg.blogg.se/
Postat av: Veronica

Åhh vad ni är gulliga. Trist att jag missade vip kvällen på room med Ankie snyftar



Kram V

2008-09-03 @ 19:12:26
URL: http://verro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback