Snörvlandet fortsätter


Men mår iallafall bättre idag, ingen feber utan bara snorig och hostig. Idag har varit dötrist, jag har sappat runt på alla tv kanaler 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 och så fortsätter det tills jag jag kommer till slutstation och sen börjar jag om och det enda som visas är Hem till gården och annat skit, tv stationerna borde ta lite mer  hänsyn till de som ligger hemma och inte kan ta sig ut ur huset. 

Men jag lyckade ta mig igenom två filmer också, en började jag titta på igår "Little Miss Sunshine" heheeee helt sjuk histoia med en märklig familj, pappan spelas av Greg Kinnear han var som vanligt underbar. Det var ändå en gullig historia och emellanåt särskilt slutet skrattade jag högt för mig själv.
Den andra filmen var en svensk dyster historia som heter "Mun mot mun" usch inget jag vill se igen och jag skulle egentligen behövt en liten gladare film, orkar inte ens berätta vad den handlade om så mörk var den.

Det enda som är trevligt med att vara sjuk är att jag inte behöver oroa mig för mat. Jag är i vanliga fall konstant hungrig och måste alltid planera dagen så att mat finns tillgängligt, något som min familj konstant gör sig lustiga över.
I vanliga fall äter jag frukost innan jag går till jobbet, vid 9.30 är det mellanmål, lunch vid 12, mellanmål vid 15 och middag vid 18 då mår jag som allra bäst.

Om jag inte äter regelbundet tappar jag orken, kan känna mig svimmfärdig, illamående och blir på fruktansvärt dåligt humör vilket min stackars man ibland får erfara. Har fått höra av fler personer som verkar störa sig på att jag jämt är hungrig att det går att träna bort men jag kan säga att jag har provat allt och det funkar inte på mig.
 Det är jobbigt att alltid behöva ha mat till hands och sådana här dagar när jag inte är hungrig och inte ens vill ha frukost är ändå ganska sköna att ha, låter skumt att säga det men det är skönt att slippa "jaga" mat.

Ja ikväll händer inte så mycket mer, det blir nog soffan tror jag.

Kram V

Kommentarer
Postat av: AnkieG

Krya på dig så du blir frisk.

Själv har jag behövt bränna pengar på Twilfit men måste man så måste man...

Kollat på hänglar ännu??

Kramis

Postat av: kela

hoppas du blir bättre snart! och framför allt till på lördag ;-)



Ja...jag tycker att vi röstar för bättre teveprogram på dagtid, och så lite sämre vid den tiden då man ska laga middag och så...då kan de ju visa hem till gården och glamor avsnitt 7589642874563...nånting.....



kram kram

2008-09-04 @ 13:16:46
URL: http://www.kelascrappar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback