Ihhhhh det är inte sant......


Kolla vad som stod i mtt pysselrum när jag kom hemfrån jobbet. Älsklingen har varit och  handlat ett skrivbord till min lilla skrivarhörna som jag  håller på och skapar. Det är alldeles alldeles underbart, jag älskar det här bordet, det är precis sånt som jag hade tänkt mig, jag är överlycklig. Känns som om jag faktiskt är på god väg att få mitt fina pysselrum som jag så länge drömt om. Nu ska jag måla hyllor som ska sitta på väggen ovanför bordet och i helgen ska jag ut och leta efter en liten nätt stol som kan passa till.

Ha en supermysig helg. Själv måste jag snart också börja packa iordning lite pysselsaker då det är träff i Skarpnäck imorgon.

Kram V


Kommentarer
Postat av: AnkieG

Ahhh va fint. Super -står det jämte fönstret??



Kram

Postat av: AnkieG

Ahhh va fint. Super -står det jämte fönstret??



Kram

2009-01-02 @ 20:36:22
URL: http://ankieg.blogg.se/
Postat av: Hattifnatt

Hej igen!

Vilket himla snyggt skrivbord! Hoppas du visar fler bilder sedan när du är klar med nya pysselrummet!



Tyvärr är hurtsarna för stora för att passa där jag hade tänkt, så jag står över. Du får dem säkert sålda till någon annan, de är fina och ser väldans praktiska ut!



Kram!

2009-01-02 @ 21:17:18
Postat av: kela

jättefin skrivbord!

Och du...avr itne lessen för att du inte fick fram julsakerna...du slipper nämligen det värsta....PLCOKA BORT DEM IGEN :-o ursa....

Postat av: Naomi

Superdint skrivbord! Du har verkligen världens goaste karl!!

kram till er båda

2009-01-04 @ 11:30:44
URL: http://www.ninnipysslar.blogspot.com
Postat av: Elina

Jättesött!

2009-01-30 @ 00:51:16
URL: http://elinasblandning.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback