Vad gör man en lördagskväll?

Igår kväll hade jag en "egenkväll" och vad kan man då hitta på undrar ni?. Jo man kan gå till Panduro och handla Wallies för 49 kr och ägna sig åt att sätta upp dem under kvällen. Det fanns flera stycken och jag blev jätteförtjust några franska ord men tyvärr var de slut så jag ska hålla utkik efter dem.

Köket


Mitt badrum, lite lustigt kanske att tvättmaskinen står under detta skåp =)
   

Otroligt dålig och suddig bild. I älsklingens badrum, tyckte det passade då han alltid är på språng


Satte också en text på min byrå i mitt pysselrum som jag glömde att fota. Men det roliga är att det är en väldigt liten kostnad för att göra en förändring och tröttar man är det bara att flytta dem till ett annat rum.

Kram V



Kommentarer
Postat av: Naomi

men det var väl en utmärkt lördagskvälls- sysselsättning! Vad fint det blev

kram

Postat av: ankieg

Superfint, ska bli kul att få se det live!

2009-05-25 @ 20:41:59
URL: http://ankieg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback