Två nya LO

Här kommer två nya LO som jag har gjort. Den ena på en prinsessa och den andra på världens finaste unge. Det är ett löv som döljer Frejas ansikte så det är alltså inte en dekoration =) De underbara  papprena kommer från Webster Pages.
Imorgon är det en väldigt speciell dag. JAG FYLLER ÅR HIP HIP HURRA för mig, då dricker jag champagne och slår klackarna i taket hela dagen (drömmer) eller så går jag upp vid 07.00 och åker till jobbet som jag bör. Men på kvällen blir det iallafall middag med min fina make, syster och svåger.














Kram V


Kommentarer
Postat av: Liv

Nice! Riktigt fina LO:er!



Kram Liv

Postat av: Ankie

Jättefina och jag är ju lite partisk så den andra tycker jag ju är suuperfin haha..

2010-08-18 @ 20:37:05
URL: http://ankieg.blogg.se/
Postat av: Jessica

Heeeeej. Vilka fina kort du har gjort! Ledsen att jag inte har hört av mig! K går utbildningen i uppsala hos Lernia (komvux) Han är snart klar då den är 1 år.

Stor kram till dig!

2010-08-19 @ 17:49:26
URL: http://linjez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback