Betongkurs

För någon vecka sedan var jag på betongkurs, det var riktigt roligt och jag blev superdupernöjd med alla saker jag hann göra. Bokstäverna är i papp finns att köpa på INCI för 29 kr st. Jag skar upp bokstäverna och hällde formgummi. Sedan var det bara att fylla med betong, det enda som var tråkigt var att jag var tuvngen att ha sönder pappformarna för att få ut betongen. Men det var ett test och den enda som det är synd om är Ankie för det skulle ha blivit hennes julklapp. Det var grymt jobbigt att karva ur bokstäverna och fixa med formgummit så jag kommer inte att göra om det, men det var ändå kul att prova.

Fick en bit snöre av Susanne som höll i kursen då jag vill ha det i faten som dekoration.






Kram V


Kommentarer
Postat av: AnkieG

Snyft snyft... Rackarns va fint allt blev.

Fatet är ju superläckert.

Postat av: Jonkatharina

Very nice site. Well laid out.

2011-01-02 @ 02:02:15
URL: http://jonkatharina.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback